Sök pris & boka

Kundrecensioner Stena Nautica


Stena Nautica is rated 3.4 out of 5 by 98.
Rated 1 out of 5 by from Gammel udslidt færge med ringe service Man kører en hel dag i Sverige og regner med at kunne nyde en buffet med god mad (forudbestilt) - hvad får man ?? - en gang opvarmet gammel mad - og kun fra kl. 19.45 til kl. 20.30 - så blev man gennet ud og restauranten aflåst. Herefter henvist til nogle umagelige siddepladser i en stor hall hvor der blæste kold luft rundt om os. Ydermere lukkede man også her for køb af kaffe m.v på store dele af overfarten. Det er en skændsel at have en så dårlig færge sejlende på en rute med så mange turister om sommeren. Vil fremover undgå Stena Line´s gamle udslidte færger, og hellere køre lidt mere og bruge Fjordline til Langesund - Superfærge med super service til meget rimelige priser - her kunne Stena lære meget !!. Var med fra Grenå 10/8 kl. 13.15 og fra Varberg 19/8 kl. 19.45
Date published: 2018-08-20
Rated 1 out of 5 by from Aldrig igen! Liten färja som börjar bli väldigt sliten det finns inte mycket att göra ombord och det var väldigt smutsigt och ostädat. Buffen var smaklös och utan känsla eller omtanke och svindyr, räkmackorna var ok men dyra. Personalen tyckte tydligen också att det var intressant för passagerarna att sitta och lyssna på flamsande och diskuterande om deras fylleresor när de stod bakom disken, men under en lång stund så fanns det inte ens någon att få tag på bakom disken när man ville handla. Dåligt Wifi och vi hade glömt att ta med oss kortlek eller annat att göra så vi tänkte att det köper vi i shopen men där fanns inga kortlekar eller andra spel. Nej detta var under all kritik och Stena Line som jag tidigare varit nöjd med hamnar långt ner på listan när jag ser över mina alternativ nästa gång.
Date published: 2018-08-17
Rated 2 out of 5 by from Service auf Minimal-Niveau Ablegen um 19.45 Uhr, Einlass im Buffet-Restaurant geschlossen ab 20.00 Uhr. Absolut keine Chance auf Einlass um 20.03 Uhr. Wichtig scheint dem wenig motivierten Personal primär, dass das recht teure Buffet auch pünktlich wieder schließt. Das wäre gerade noch verzeihbar, wenn es anderswo ein Bord eine warme Mahlzeit geben würde. Dem ist leider nicht so. Nebenbei bemerkt: auf der Hinfahrt Abfluss in der Kabine verstopft, versehentlicher Roaming-Log-In im maritimen LTE-Netz kostet mindestens 20 Euro. In Summe eine große Enttäuschung deutlich unter Stena-Standard.
Date published: 2018-07-03
Rated 4 out of 5 by from Gute Nachtfähre, Kabinen haben Verbesserungspotential Wir hatten eine gute und ruhige Überfahrt und sind vom Auto direkt in die Kabine, um zu schlafen. Leider sind die oberen Betten in unser 4-Bettkabine ohne Seitengitter gewesen, sodass die Kinder sich nicht getraut haben, oben zu schlafen. Ausserdem empfand ich es als sehr warm in der Kabine. Toll wäre es, wenn man auch im Sommer Kabinen auf dem oberen Decks buchen könnte. Trotzdem werden wir wieder auf der Route fahren, weil es zeitlich prima passt!
Date published: 2018-05-31
Rated 4 out of 5 by from Voor ons de ideale overtocht Voor ons een prima overtocht. We maken hier gemiddeld 5 x per jaar gebruik van. De hond blijft lekker op zijn kussen in de auto.
Date published: 2018-02-10
Rated 4 out of 5 by from Weinig op aan te merken Prima manier om met de auto naar de UK te reizen. Eten is goed in restaurant, alleen jammer dat je niet met een groep aan een tafel kunt zitten.
Date published: 2017-09-06
Rated 4 out of 5 by from Nachtboot Ben samen met mijn vrouw en onze hond met de nachtportier van Grenaa naar Varberg gereisd. Werden aan boord van alle informatie voorzien. Konden ,s nachts nog drinken kopen en de shop bezoeken. Alles prima.
Date published: 2017-08-30
Rated 3 out of 5 by from Honden Overtocht gemaakt met onze hond . Waar we twee jaar geleden nog fijn ruime plaats aan boord weliswaar in de honden zone maar wel fijn tussen de mede reizigers zaten we nu helemaal apart in een aftands gedeelte. Het enige voordeel was dat we er alleen zaten maar de overtocht was zo wel heel saai. Eigenlijk mag er maar 1 persoon per hond zitten en dat zou betekenen dat mijn partner en ik apart hadden moeten zitten tijdens de overtocht, nu konden wij gelukkig wel samen zitten.
Date published: 2017-08-26
  • y_2018, m_11, d_19, h_13
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_7, tr_91
  • loc_sv_SE, sid_stenanautica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline
Stena Nautica is rated 3.4 out of 5 by 98.
Rated 1 out of 5 by from Gammel udslidt færge med ringe service Man kører en hel dag i Sverige og regner med at kunne nyde en buffet med god mad (forudbestilt) - hvad får man ?? - en gang opvarmet gammel mad - og kun fra kl. 19.45 til kl. 20.30 - så blev man gennet ud og restauranten aflåst. Herefter henvist til nogle umagelige siddepladser i en stor hall hvor der blæste kold luft rundt om os. Ydermere lukkede man også her for køb af kaffe m.v på store dele af overfarten. Det er en skændsel at have en så dårlig færge sejlende på en rute med så mange turister om sommeren. Vil fremover undgå Stena Line´s gamle udslidte færger, og hellere køre lidt mere og bruge Fjordline til Langesund - Superfærge med super service til meget rimelige priser - her kunne Stena lære meget !!. Var med fra Grenå 10/8 kl. 13.15 og fra Varberg 19/8 kl. 19.45
Date published: 2018-08-20
Rated 1 out of 5 by from Aldrig igen! Liten färja som börjar bli väldigt sliten det finns inte mycket att göra ombord och det var väldigt smutsigt och ostädat. Buffen var smaklös och utan känsla eller omtanke och svindyr, räkmackorna var ok men dyra. Personalen tyckte tydligen också att det var intressant för passagerarna att sitta och lyssna på flamsande och diskuterande om deras fylleresor när de stod bakom disken, men under en lång stund så fanns det inte ens någon att få tag på bakom disken när man ville handla. Dåligt Wifi och vi hade glömt att ta med oss kortlek eller annat att göra så vi tänkte att det köper vi i shopen men där fanns inga kortlekar eller andra spel. Nej detta var under all kritik och Stena Line som jag tidigare varit nöjd med hamnar långt ner på listan när jag ser över mina alternativ nästa gång.
Date published: 2018-08-17
Rated 2 out of 5 by from Service auf Minimal-Niveau Ablegen um 19.45 Uhr, Einlass im Buffet-Restaurant geschlossen ab 20.00 Uhr. Absolut keine Chance auf Einlass um 20.03 Uhr. Wichtig scheint dem wenig motivierten Personal primär, dass das recht teure Buffet auch pünktlich wieder schließt. Das wäre gerade noch verzeihbar, wenn es anderswo ein Bord eine warme Mahlzeit geben würde. Dem ist leider nicht so. Nebenbei bemerkt: auf der Hinfahrt Abfluss in der Kabine verstopft, versehentlicher Roaming-Log-In im maritimen LTE-Netz kostet mindestens 20 Euro. In Summe eine große Enttäuschung deutlich unter Stena-Standard.
Date published: 2018-07-03
Rated 4 out of 5 by from Gute Nachtfähre, Kabinen haben Verbesserungspotential Wir hatten eine gute und ruhige Überfahrt und sind vom Auto direkt in die Kabine, um zu schlafen. Leider sind die oberen Betten in unser 4-Bettkabine ohne Seitengitter gewesen, sodass die Kinder sich nicht getraut haben, oben zu schlafen. Ausserdem empfand ich es als sehr warm in der Kabine. Toll wäre es, wenn man auch im Sommer Kabinen auf dem oberen Decks buchen könnte. Trotzdem werden wir wieder auf der Route fahren, weil es zeitlich prima passt!
Date published: 2018-05-31
Rated 4 out of 5 by from Voor ons de ideale overtocht Voor ons een prima overtocht. We maken hier gemiddeld 5 x per jaar gebruik van. De hond blijft lekker op zijn kussen in de auto.
Date published: 2018-02-10
Rated 4 out of 5 by from Weinig op aan te merken Prima manier om met de auto naar de UK te reizen. Eten is goed in restaurant, alleen jammer dat je niet met een groep aan een tafel kunt zitten.
Date published: 2017-09-06
Rated 4 out of 5 by from Nachtboot Ben samen met mijn vrouw en onze hond met de nachtportier van Grenaa naar Varberg gereisd. Werden aan boord van alle informatie voorzien. Konden ,s nachts nog drinken kopen en de shop bezoeken. Alles prima.
Date published: 2017-08-30
Rated 3 out of 5 by from Honden Overtocht gemaakt met onze hond . Waar we twee jaar geleden nog fijn ruime plaats aan boord weliswaar in de honden zone maar wel fijn tussen de mede reizigers zaten we nu helemaal apart in een aftands gedeelte. Het enige voordeel was dat we er alleen zaten maar de overtocht was zo wel heel saai. Eigenlijk mag er maar 1 persoon per hond zitten en dat zou betekenen dat mijn partner en ik apart hadden moeten zitten tijdens de overtocht, nu konden wij gelukkig wel samen zitten.
Date published: 2017-08-26
  • y_2018, m_11, d_19, h_13
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_7, tr_91
  • loc_sv_SE, sid_stenanautica, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline