Sök pris & boka

Kundrecensioner Stena Vision


M/S Stena Vision is rated 4.1 out of 5 by 277.
Rated 2 out of 5 by from Utresa Karlskrona Fredag 10 maj 2019 När vi kom ombord i Karlskrona möttes vi av en ostädad hytt-fick gå till receptionen och sedan kom en polsk besättningsman och muttrade att de missar hela tiden. Vi fick bäddat rent, soporna tömdes, nya handdukar och toapapper men i övrigt städades inte hytten. Sedan kunde vi inte köpa snaps till kvällens middag pga strul med kassan i restaurang Taste. Kunden före fick 4 snapsar gratis, men vi blev utan och den svenska personalen var inte speciellt hjälpsamma. De beklagade inte det hela utan sa att det skulle lösa sig inom 5 minuter, men efter 20 minuter var det fortfarande inte löst. Maten var annars väldigt god på kvällen. En fantastisk kalvfilé och potatisgratäng. Vid frukosten dagen efter serverades intorkade vita bönor som fick stå framme från 0900 till 1000 utan att det dukades ut. Den svenska personalen i frukostmatsalen var blasé och hanterade matvarorna utan tanke på hygien. Plockade med fingrarna i maten. Som tur var fanns det serviceminded personal i Spaavdelningen och i shopen, annars hade resan varit totalt misslyckad. Nästa gång åker vi hellre med polsk besättning som sätter resenärerna i centrum och åtminstone verkar glada över att ha ett arbete. Bedrövligt agerande från svensk besättning i restaurang Taste! Stena Line- vi har bild på de intorkade bönorna.
Date published: 2019-05-14
Rated 5 out of 5 by from uwielbiam .... REJSY ZAWSZE NA ********* Z PLUSEM .... NAJLEPIEJ
Date published: 2019-05-08
Rated 5 out of 5 by from majówka kolejny raz plynelismy ze Stena do Karlskrony, polecam :)
Date published: 2019-05-07
Rated 5 out of 5 by from Kryssning Mkt trevlig resa med bra underhållning,god mat och trevlig personal.Spa avdelningen var mkt avslappnande och hade intressanta duschar med både ljud och varierande strålar.
Date published: 2019-05-06
Rated 5 out of 5 by from Kultura pasazerów Irytuje mnie tylko kultura pasazerów. Reszta jest jak najbardziej ok.
Date published: 2019-05-05
Rated 5 out of 5 by from Smidig resa. För höga priser på allt (utom Vodka) Som vanligt är det smidigt från beställning till man kör bilen ur båten.Det mesta går som en klocka
Date published: 2019-05-01
Rated 1 out of 5 by from Masakra Spózniony prom, zla organizacja na porcie, nie dalo sie wyjechac z terenu, slabo posprzatana kabina i kanapka dzieki której noc spedzona w WC
Date published: 2019-04-30
Rated 1 out of 5 by from 3 godzinne opóznienie Wyplyniecie statku bylo opóznione o 3 godziny. Stena zgodnie z przepisami i regulaminem powinna zaproponowac podróz innym srodkiem transportu lub zwrot kosztów opóznionej podrózy - co nie nastapilo. Nie zapewniono równiez wlasciwych posilków regeneracyjnych. Operator wiedzial o problemach ze statkiem Stena Vision od piatku, o czym nie poinformowal podróznych.
Date published: 2019-04-09
  • y_2019, m_5, d_20, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_69, tr_208
  • loc_sv_SE, sid_stenavision, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline