Sök pris & boka

Kundrecensioner Stena Vision


M/S Stena Vision is rated 4.0 out of 5 by 306.
Rated 4 out of 5 by from Mila rodzinna podróz Zawsze trudno cos napisac jak nie ma sie do czego przyczepic. Mila podróz, dobre jedzenie, sklep z duzym asortymentem. Plac zabaw dla dzieci. Polecam
Date published: 2020-01-16
Rated 4 out of 5 by from staly klient Ogólnie,jak zawsze jestem zadowolony z podrózy, jedyny mankament to te nieczynne automaty z sokami podczas lunchu. Dla osób które nie pija napoi gazowanych , bo automat z tymi byl czynny, to powazne niedopatrzenie. Pozdrawiam
Date published: 2020-01-13
Rated 4 out of 5 by from staly klient Ogólnie,jak zawsze jestem zadowolony z podrózy, jedyny mankament to te nieczynne automaty z sokami podczas lunchu. Dla osób które nie pija napoi gazowanych , bo automat z tymi byl czynny, to powazne niedopatrzenie. Pozdrawiam
Date published: 2020-01-13
Rated 4 out of 5 by from staly klient Ogólnie,jak zawsze jestem zadowolony z podrózy, jedyny mankament to te nieczynne automaty z sokami podczas lunchu. Dla osób które nie pija napoi gazowanych , bo automat z tymi byl czynny, to powazne niedopatrzenie. Pozdrawiam
Date published: 2020-01-13
Rated 3 out of 5 by from På blåsiga Baltic Sea Bokningen via nätet fungerade ganska bra och incheckning gjordes direkt i bilkön till båten vilket var smidigt. All personal, med något enstaka undantag, var trevliga, hjälpsamma och korrekta. Även under hemresan från Gdynia till Karlskrona, som var väl blåsig och många blev sjösjuka ombord, höll personalen Stenas fana högt. Utbudet i butiker ombord var bra. Restauranger och barer hade normalt utbud.Utvecklingsområden finns vad gäller att enkelt kunna uppgradera hytter ombord, obefintlig samkörning av olika system omöjliggjorde för info ombord att avgöra om det fanns lediga hytter eller inte. Den som är i god tid, och ombord bland de första, kan inte uppgradera hytten förrän tidigast efter avgång. De som kommer sent kan boka om sig vid incheckningen.Mindre hytter har tyvärr toalett och dusch i samma utrymme vilket är ohygieniskt när toaborsten kommer inseglande i duschen när avloppet inte hinner evakuera vattnet snabbt nog. Hela golvet blir vattenfyllt och sedan behövs flera av de allt för små handdukarna till att torka torrt innan nästa kan duscha. Då återupprepas proceduren tyvärr och handdukarna för fyra gäster är redan använda efter två duschar. Det finns ingen handdukstork så dusch på kväll och igen på morgonen är bara att glömma.När sjösjukan sätter in borde det alltid erbjudas återbetalning av förbetalda måltider.Vi betalade för tre men bara en kunde äta frukost medan två låg sjösjuka i hytten. Personalen vid frukostbuffén visste inte hur man skulle lösa detta.
Date published: 2020-01-05
Rated 5 out of 5 by from Nyårskryss Fantastiskt proffsigt ordnat nyårsfirande.Vänlig och trevlig personal som var på tårna hela tiden för att alla skulle trivasJättebra och varierande underhållning som passade alla åldrar.
Date published: 2020-01-02
Rated 1 out of 5 by from Koniec przygody ze Stena Line Ostatnia podróz promem utwirdzila mnie w przekonaniu, ze nie warto byc lojalnym w stosunku do przewoznika. Placac dosc duze pieniadze za podróz samochodem oczekuje naprawde niewiele. Wymagam czystego, nie zasikanego lózka i czystej podlogi, oraz szybkiej i sprawnej odprawy. Gdy przybywam na 2 godziny przed odplynieciem, to nie po to, by ten czas spedzic przed brama wjazdowa
Date published: 2020-01-01
Rated 1 out of 5 by from Koniec przygody ze Stena Line Ostatnia podróz promem utwirdzila mnie w przekonaniu, ze nie warto byc lojalnym w stosunku do przewoznika. Placac dosc duze pieniadze za podróz samochodem oczekuje naprawde niewiele. Wymagam czystego, nie zasikanego lózka i czystej podlogi, oraz szybkiej i sprawnej odprawy. Gdy przybywam na 2 godziny przed odplynieciem, to nie po to, by ten czas spedzic przed brama wjazdowa
Date published: 2020-01-01
  • y_2020, m_1, d_17, h_12
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.4
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_42, tr_264
  • loc_sv_SE, sid_stenavision, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline