Vårt onlinebokningssystem, kontaktcenter och terminaler accepterar följande betalkort eller kreditkort:
Om du är en Extra-medlem och har samlat poäng att använda till betalning kommer du att se dina samlade poäng när du betalar om du har loggat in. Du kan sedan välja att dra av detta belopp och betala eventuellt återstående saldo med ett annat betalningsalternativ.
Läs mer om vårt lojalitetsprogram Extra.
Sembo presentkort kan användas i betalningssteget där du kan ange din unika kupongkod i panelen som visas. Om beloppet inte är täckande kan du välja ytterligare en betalningsmetod för att slutföra din bokning.
Kontanter (endast lokal valuta) accepteras i de flesta av våra resecenter, men det är billigare att boka din biljett online än via telefon eller personligen.
Vi erbjuder betalning med faktura och delbetalning i samarbete med Captum Group AB, som är en del av Stena AB. För att betala med faktura eller på avbetalning måste du vara minst 18 år gammal, registrerad i Sverige, Danmark eller Norge och vara godkänd i den kreditkontroll som utförs vid köpet.
Du kan läsa mer om Captums tjänster via länkarna nedan.
Du kan använda MobilePay för betalningar med din telefon.
För vissa rutter kan du betala med en Tesco Clubcard Partner Code.
Vi erbjuder autogirobetalningar genom Riverty (tidigare känt som Arvato).
Vi erbjuder bankbetalningar online genom Przelewy24.
Vi erbjuder bankbetalningar online genom Trustly.
På våra lettiska och litauiska webbplatser kan du välja att betala för din bokning via banköverföring.
Välj helt enkelt detta alternativ i betalningssteget så skickas en faktura till dig via e-post inom en arbetsdag. Full betalning måste göras via banköverföring senast det datum som anges på fakturan.
Observera:
Vi erbjuder bankbetalningar online genom iDEAL.