Sök pris & boka

Kundrecensioner av FS Sassnitz

Ta en titt på vad andra kunder har upplevt när de har rest med Sassnitz. När du kommer hem från din resa får du gärna lämna dina synpunkter också. 


Sassnitz is rated 2.9 out of 5 by 90.
Rated 1 out of 5 by from Än en gång en resa som misslyckades Än en gång krånglade båt och hamn utrustningen med stora förseningar som följd. Stod minst en timme vid kaj och väntade på att komma av båten, ingen information alls från personalen! Därefter över en timme försenad avgång med väldigt lite information om varför, så inte den bästa resan, kanske får ta och titta på konkurrenterna nästa gång!
Date published: 2019-05-12
Rated 5 out of 5 by from Trevlig resa Alltid trevligt att resa med Sassnitz. Den färjan har verkligen ryckt upp sig de senaste åren. Billiga överfarter,främst om du är med i deras lojalitetsklubb och samlar poäng. Bufferestaurangen har god mat. Kunde kanske variera den lite oftare. Reser flera ggr/år. Mycket nöjd resenär.
Date published: 2019-04-15
Rated 1 out of 5 by from Slitet, oambitiöst och allt annat än godkänt! Personalen gör väl sitt bästa men förutsättningarna är hopplösa; ingen ordentlig mat, slitna möbler, smutsiga toaletter, inte tillräcklig plats, dålig information etc. Åkt ca. 5-8 ggr per år senaste 15 åren. Har blivit konstant sämre och tydligt att det inte finns någon ambition om förbättring. Att man tillåter hundar och massa andra djur gör inte resan bättre på ngt sätt...
Date published: 2018-12-22
Rated 5 out of 5 by from Semester Stena line är de ända bolag vi reser med flera gånger om året. Våra tyska vänner och familj åker också.Vi är nöjda med de prisvärda reserna.
Date published: 2018-11-28
Rated 4 out of 5 by from Trevlig resa Lugn och skön resa. Mycket trevlig personal. Tyvärr serverades vi en gammal torr vegetarisk lasagne i cafeet som var helt undermålig och oätbar. Ingen vegansk mat i cafeet!
Date published: 2018-10-09
Rated 3 out of 5 by from Trelleborg - Sassnitz Allt fungerade bra på resan, maten på hemresan bra
Date published: 2018-09-10
Rated 2 out of 5 by from Bättre kan ni! Dålig logistik i Trbrgs hamn.Cafeterians utbud bör förbättras.Tydlig passagerarinformation önskvärd i högtalaren
Date published: 2018-09-07
Rated 1 out of 5 by from Undvik om möjligt eller välj enbart nattresa med hytt Skulle vidare ut i Europa men det fanns ingen ledig hytt på natturen när familjen skulle åka, vi satsar på en kvällstur istället, slutet av juni 2018 (2 vuxna, 2 barn 6 o 9 år). Dumt gjort, för båtresan var inget vidare. Först skulle bilen parkeras så tight på bildäck att halva familjen fick kravla sig ut på förarsidan, sedan visade sig den dyra buffén inte vara värd priset. Visst fanns där olika rätter, men för oss som reste med barn, egentligen inte mycket som var direkt barnvänligt, inga pannkakor, ingen pasta, mest olika röror och inläggningar. Det fanns läsk, glass och kakor (gott), men kanske inget direkt som nyttig och mättande kvällsmat för barnen. Lite trist att vi fann så få guldkorn i buffén, besvikna på maten. Vidare var i princip hela båten riktigt sliten och där fanns inte mycket att göra, förvånansvärt lite för en resa som är så lång. 4 timmar kändes som det dubbla, tyvärr. Sovande gäster låg utslagna där plats fanns, i korridorer och längs väggarna. Lekrummet minimalt utan mycket mer än papper och pennor att rita med, och nästintill helt ockuperat av vuxna familjer som en samlingsplats. Spelarkaden för de lite äldre barnen krävde såklart en massa mynt för några få minuters spel/åkande. De som hittade en sittplats på en bänk eller i cafét såg till att hålla den platsen hela resan. Vi satsade på att göra en omväg via Danmark hem istället för retur Sassnitz-Trelleborg. Skall du ändå åka här dagtid se till att ha med många spel, tidningar, böcker, annan förströelse för alla dessa timmar!
Date published: 2018-07-24
  • y_2019, m_5, d_20, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_16, tr_74
  • loc_sv_SE, sid_Sassnitz, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING), SortEntry(order=FEATURED, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_stenaline