Se till att du är inloggad på ditt konto om du bokar online eller anger ditt extra medlemsnummer när du bokar via vårt kontaktcenter eller personligen i någon av våra hamnar.
Du kan tjäna poäng på resor från hamn till hamn och köp som görs på våra restauranger, barer och kaffelounger ombord samt i Stena Shopping. Du måste personligen resa för att tjäna poäng på ditt konto.
Vissa undantag gäller och poäng kan inte tjänas på:
– Bokningar gjorda med Tesco Clubcard värdekuponger i Storbritannien och Irland
– Gruppbokningar för 10 eller fler personer, frakt- eller kombinationsavgifter
– Rabatterade resor på rutter till och från Danmark
– På måltider, om inte förbeställda, på våra rutter till och från Lettland
– Vid betalning för en bokning som görs med Extrapoäng (betalning kan göras delvis eller helt med Extrapoäng)
– Andra undantag kan gälla
– Extra lojalitetspoäng kan endast intjänas och lösas in när en bokning görs direkt hos Stena Line och inte via tredjepartsresearrangörer